Spring naar inhoud

Tips of ideeën - niet tevreden of een klacht

Jouw mening en rechten zijn belangrijk voor ons

Tips, ideeën of een mening?

Heb je een tip, mening of idee? Neem dan contact op met MEE Noord via 088 023 11 00 of mee@meenoord.nl. Je kunt je tip, mening of idee ook delen met de cliëntenraad van MEE Noord via clientenraad@meenoord.nl.

In onze cliëntenraad zitten cliënten of vertegenwoordigers van cliënten zoals verzorgers, partners, familieleden of mentoren. Zij zetten zich vrijwillig en actief in voor MEE Noord. Om hun taken zo goed mogelijk uit te voeren, zijn tips, ideeën of verbeterpunten altijd van harte welkom.

Niet tevreden of een klacht?

Ben je ontevreden of heb je een klacht, dan is de eerste stap om dit te bespreken met de medewerker van MEE Noord om wie het gaat. We hopen dat jullie samen de klacht kunnen oplossen. Wil je dit niet bespreken met de medewerker van MEE, neem dan contact op met de leidinggevende van de medewerker.

Je kunt je ontevredenheid ook bij de bestuurssecretaris, tevens klachtenfunctionaris, melden. Dat kan via 088 023 11 00 of via mee@meenoord.nl onder vermelding van signaal onvrede. Of bij de onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon, die werkzaam is bij het Adviespunt van Zorgbelang Groningen.
De cliëntvertrouwenspersoon is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur via 050 – 57 13 999 of per mail: adviespunt@zorgbelang-groningen.nl

Wij stellen het zeer op prijs als je ons laat weten dat je ergens ontevreden over bent. Door jouw melding of klacht serieus te nemen, kan MEE Noord haar dienstverlening verbeteren en kunnen we vergelijkbare situaties in de toekomst voorkomen. Elke klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Procedure klachten en meldingen cliënten

In onze klachtenregeling staat uitgebreid beschreven hoe wij jouw melding of klacht behandelen. Deze regeling lees je via deze link.